Для батьків

05 лютого ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ
Він пройде під гаслом: 

"Разом для найкращого Інтернету"


Поради для батьків

7 підказок з комп'ютерної безпеки для користувачів

Підготовка до школи раніше означала наповнення шкільного портфелю купою заточених олівців, зошитами та десятком підручників. Зараз цей список зазвичай очолюють комп'ютери.
Ознайомтеся з підказками, які допоможуть вам захистити комп'ютери, які ви використовуєте для школи, від вірусів, хакерів, шпигунських програм та інших атак.

1. Виконуйте елементарні дії з захисту комп'ютера

Перш ніж розпочинати пошук інформації у Web, ви маєте виконати три ключові кроки, які допоможуть підвищити безпеку вашого комп'ютера. Читайте про це на сайті:
http://www.microsoft.com/athome/security/protect/default.aspx
• Використання брандмауера Internet.
• Оновлення вашого комп'ютера.
• Використання нових антивірусних програм.

2. Не відкривайте файли, які надійшли від незнайомих осіб

Електронна пошта та миттєві повідомлення є двома шляхами швидкого зв'язку з друзями,
однокласниками та родиною. Електронна пошта та миттєві повідомлення також можуть розповсюджувати віруси та «хробаків», якщо ви необачні. Чи знали ви про те, що більшість вірусів електронної пошти розповсюджується людьми, які через необачність відкривають заражені файли? Не піддавайтеся на цей обман!
Ви ніколи не повинні відкривати файл, вкладений у повідомлення електронної пошти чи миттєве повідомлення, якщо тільки ви не впізнали відправника або очікуєте цей файл. Для того, щоб прочитати більше статей, які допоможуть уникнути вірусів та «хробаків», відвідайте сторінку http://www.microsoft.com/athome/security/viruses/default.mspx. Для ознайомлення з підказками про більш безпечний обмін миттєвими повідомленнями прочитайте http://www.microsoft.com/athome/security/online/imsafety.mspx (EN).

3. Допоможіть у боротьбі зі спамом та онлайновим шахрайством

Якщо ви боретеся з вірусами та «хробаками», ви також можете дізнатися, як допомогти у боротьбі зі спамом та онлайновим шахрайством.
Для того, щоб дізнатися як ви можете проводити більше часу, займаючись шкільними завданнями та розвагами, і менше часу, видаляючи спам, прочитайте Як уникнути отримання спаму електронною поштою (http://www.microsoft.com/athome/security/email/fightspam.mspx EN) и що треба і чого не треба робити зі спапом в електронній пошті (http://www.microsoft.com/athome/security/email/options.mspx EN).

Phishing (фішинг) — це ще одна з загроз конфіденційності, яка може призвести до викрадення номерів кредитних карток, паролів, інформації про банківські рахунки та іншої особистої інформації.
Для того, щоб дізнатися, як можна захистити свою персональну інформацію від викрадення, прочитайте як уникнути викрадення конфіденційної інформації за допомогою фішингу.
(http://www.microsoft.com/athome/security/email/phishing.mspx EN).

4. Дізнайтеся, як захистити себе від шпигунських програм

Чи вискакують на вашому Web-броузері саморозкривні вікна?
Чи є на вашому комп'ютері панелі інструментів, які ви, наскільки ви пам'ятаєте, не завантажували?
Ви можете бути жертвою шпигунських програм.
Шпигунські програми — це такі програми, які збирають персональну інформацію у вас, не повідомляючи вас про те, що вони роблять і не запитуючи вашого дозволу.
Ви могли отримати шпигунські програми, якщо робили завантаження: музику або програми для спільного доступу до файлів, безкоштовні ігри з сайтів, яким ви не довіряєте, або інші програми з підозрілого Web-сайту.
Щоб дізнатися про деякі попереджуючі знаки шпигунських програм, уникнути зараження вашого комп'ютера шпигунськими програмами або видалити їх з вашого комп'ютера, якщо він вже заражений, прочитайте для початку .
Що таке шпигунські програми? (http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/spywarewhat.mspx EN)

5. Будьте обачливими, працюючи з бездротовою мережею

Багато користувачів має бездротові мережі. Це означає, що ви можете шукати інформацію у Web у бібліотеці, кафе або кабінеті для занять.
Можливо, ви вже використовували бездротові мережі вдома, в аеропортах, кав'ярнях або навіть публічних парках.
Ці мережі є зручними, але вони пов'язані із ризиками безпеки.
Якщо ви встановлюєте власну бездротову мережу вдома або у своїй кімнаті, прочитайте статтю. Захистіть свою домашню мережу
(http://www.microsoft.com/windowsxp/using/networking/learnmore/protecthomenet.mspx EN) та зверніть особливу увагу на розділ, присвячений безпеці бездротових мереж. Також прочитайте статтю Використовуйте публічні бездротові мережі більш безпечно (http://www.microsoft.com/athome/security/privacy/wirelessnetwork.mspx EN), щоб отримати 3 додаткові підказки з безпеки використання WiFi.

6. Захистіть свій комп'ютер паролем і заблокуйте його

Паролі є першою лінією оборони у захисті вашого комп'ютера від зловмисників, жартівників або необачливого сусіда по кімнаті.
Якщо ви не використовуєте пароль для входу до вашого комп'ютера, будь-хто може отримати до нього доступ і розблокувати.
Використовуйте наші підказки для кращого створення паролів
(http://www.microsoft.com/athome/security/privacy/password.mspx EN) і перевіряйте, що ви заблокували комп'ютер, коли ви його не використовуєте. (Для того, щоб заблокувати комп'ютер Windows, натисніть клавішу з логотипом  Windows + L.
Виконуйте інструкції, які з'являться на екрані, щоб розблокувати комп'ютер, коли ви будете готові працювати з ним знову).

7. Робіть резервні копії своєї роботи (а також розваг)

Якщо ви використовуєте Windows XP, ви можете скористатися програмою резервного копіювання, яка зробить все за вас. Для того, щоб дізнатися як, прочитайте
Windows XP — як легко зробити резервну копію
(http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/bott_03july14.mspx EN).
Щоб дізнатися більше про те, як вибирати файли для резервного копіювання й знайти місце для їхнього зберігання, прочитайте статтю Основи резервного копіювання: як розпочати (http://www.microsoft.com/athome/security/update/backup.mspx EN).

Онлайнові обговорення


Онлайнові обговорення є популярним способом спілкування дітей.

В онлайнових чат-кімнатах завжди є хтось, з ким можна поговорити.

Спілкування в онлайні може бути цікавим і безпечним, якщо ви знаєте, як захиститися.

Перш ніж ваші діти почнуть розмовляти в онлайні, вони повинні бути проінформовані про ризики, пов'язані з цим, а також знати, як спілкуватися з іншими у такий спосіб, щоб захистити особисту інформацію.
Цей розділ також містить інформацію про різні форми спілкування — електронну пошту, чат,
IRC та програми обміну миттєвими повідомленнями.
Використання псевдонімів (ніків) з метою захисту
В Інтернеті люди часто використовують псевдоніми (ніки), щоб зберегти свою справжню особу в секреті.
Спілкування з використанням псевдоніма є безпечним: з вами не можна зв'язатися, якщо ви не надасте особисту контактну інформацію.
Однак анонімність іноді спонукає людей вести себе невідповідно і використовувати невідповідну мову.
Групи спілкування часто створюються навколо постійних користувачів.
Паролі мають бути секретними
Для участі в онлайновому спілкуванні користувачам часто потрібно створювати особистий профіль.
Це опис користувача, зокрема ідентифікатор або нік у спілкуванні.
Профілі зазвичай захищені паролями для запобігання використання особистих даних іншими людьми.
Завжди тримайте свої паролі в секреті.
Особиста конфіденційність: що ви маєте говорити про себе, а що — ні?
Спілкування в онлайні дає змогу дітям говорити з іншими дітьми, знайти собі друзів та обмінюватися з ними інформацією, зокрема розповідати про себе. Особисту інформацію, що дозволяє ідентифікувати дитину, та контактну інформацію (повне ім'я, поштова адреса, номер телефону) не можна розкривати в онлайні.
Для забезпечення вашої конфіденційності необхідно розуміти, в який спосіб може бути використана інформація, яку ви надаєте.
Врахуйте також, що особу можна ідентифікувати, пов'язавши різні дані, які ви надаєте
(наприклад, назву школи, спортивного клубу, місцевості, в якій ви мешкаєте, тощо).
Інформація про фінансовий благоустрій сім’ї може призвести до небезпеки.
Необхідно мати на увазі, що не завжди ті, хто представляються дітьми, в реальному житті є неповнолітніми.
Будьте обережні, повідомляючи свою контактну або іншу особисту інформацію.
Будь-які фотографії, які ви відправляєте, або особиста інформація, яку ви розкриваєте незнайомій людині, може стати доступною будь-кому в Інтернеті.
Онлайнові щоденники можна відкрити для публіки у придатній для читання формі на багато років.
Коли текст або фотографію опубліковано в Інтернеті, ви втратите над ними контроль.
Вони можуть бути легко скопійовані в багато різних місць, і повне їх видалення може виявитися неможливим.
З фотографії можна змоделювати зображення непристойного характеру, розповсюдити в мережі або шантажувати.


Рекомендації

Пам´ятайте про ризики, пов’язані з наданням особистої інформації.
У більшості випадків не рекомендується розкривати особисту інформацію.
Ніколи і нікому не передавайте свій пароль, навіть добрим друзям.
Слід також регулярно змінювати свій пароль.
Інтернет є відкритим місцем.
Перш ніж публікувати яку-небудь інформацію або фотографії, врахуйте, що після цього будь-хто зможе отримати до них доступ.
Щоб з'ясувати, яка інформація про вас є в Інтернеті, застосуйте пошуковий сервер (наприклад, пошуковий сервер www.live.com), вказавши власне ім'я як слово для пошуку.
Поговоріть зі своїми батьками про будь-який негативний досвід, який ви мали в онлайні, вони допоможуть вам.



Батьки повинні знати:

Необхідно, щоб дорослі захищали права дітей в Інтернеті. Дія законів поширюється також на Інтернет, а адміністратори веб-сайтів несуть відповідальність за зміст своїх сайтів.

Кібер-агресія

Інтернет надає нові можливості для ображання. Люди можуть розміщувати в Інтернеті плітки, фотографії або іншу особисту інформацію та відправляти зловмисні повідомлення, анонімно або під чужим ім'ям. SMS-повідомлення і телефони з камерами не лише відкривають нові можливості для розваг, а й надають можливості для зловживання. Якщо у школі дитину можуть образити зазвичай лише під час її перебування там, то через Інтернет образники можуть досягти своєї жертви в будь-який час. Коло людей, яких вони можуть ображати в онлайні, також більш широке. Якщо вашій дитині подобається спілкування в онлайні, слід заздалегідь обговорити з нею ці ризики і надати рекомендації щодо того, що має робити дитина, коли її будуть ображати.
Це важливо, оскільки:
Кібер-агресія зазвичай має місце за відсутності дорослих.
Діти часто вважають, що їхні батьки можуть лише погіршити все.
Анонімність та низький ризик бути спійманими спонукають людей робити те, що вони б не зробили за інших обставин (наприклад, казати речі, які б вони не сказали іншій людині віч-на-віч).
Кібер-агресія є технічно простою. Відправлення зловмисних повідомлень або розміщення зловмисного тексту для широкої аудиторії вимагає лише кілька клацань мишею.

Підказка

· Навіть якщо ваша дитина не стикалася з образами в Інтернеті, поговоріть із нею про таке:
· Не слід розповсюджувати свою контакту інформацію або приватні матеріали, наприклад фотографії, не зваживши ретельно наслідки цих дій. Онлайнова дружба може закінчитися, і коли це станеться, персональна інформація може бути відправлена небажаним людям.
· Кожен має право на поважне ставлення до себе в Інтернеті.
· Ви можете закрити чат, електронну пошту або комп'ютер в будь-який час, коли забажаєте.
· Діти повинні розповідати батькам про негативний досвід.

Пам'ятайте

Інтернет є предметом таких самих норм і законів, як і все в реальному житті. Звинувачувати та ображати інших людей в онлайні не правильно. Це може розглядатися як дискредитація і спричинити покарання та відповідальність за завдану шкоду. Може статися, що відмінити дію, для якої знадобилося лише кілька клацань мишею, буде важко, і діти зазвичай не розуміють, наскільки серйозною може стати ситуація.

Пам'ятайте, що в більшості випадків анонімних користувачів можна відстежити. Однак поліція не вдаватиметься до жодних дій, якщо немає причин підозрювати злочин.
Якщо ваша дитина отримує зловмисні повідомлення електронною поштою або SMS:
· Скажіть дитині, що вона не повинна відкривати такі повідомлення або інші повідомлення від незнайомої людини.
· Не слід відповідати на такі повідомлення. Однак варто зберегти їх на випадок, якщо ситуацію необхідно буде розв'язувати з іншою людиною.
· Якщо ви виявите, що відправник ходить до тієї самої школи, що й ваша дитина, зв'яжіться зі школою.
· Якщо образи продовжуються, необхідно змінити адресу електронної пошти або номер телефону дитини.

Пам'ятайте:

· Зловмисні повідомлення можна зберегти для подальших дій.
· Можна скоригувати настройки програми електронної пошти, щоб вона направляла повідомлення від певного відправника до окремої папки. У такому випадку вашій дитині не потрібно буде їх читати.
· Якщо ви знаєте адресу електронної пошти відправника, можете відправити копію зловмисного повідомлення постачальнику інтернет-послуг з проханням скасувати зазначену адресу електронної пошти.
· Якщо ви не знаєте адреси відправника, попросіть вашого постачальника інтернет-послуг надати вам допомогу.
Якщо ви виявили в Інтернеті зловмисні тексти або фотографії, що стосуються вашої дитини:
· Збережіть всі сторінки, де ви знайшли цей матеріал, для подальших дій.
· Якщо на сайті або в його адресі зазначено, хто є постачальником послуг, зв'яжіться з ним.
· Постачальник послуг може видалити текст і, можливо, розкрити автора.
· Можете також попросити свого інтернет-оператора зв'язатися з адміністратором зазначеного сайту і вимагати видалення такого матеріалу.
· Якщо образа особливо серйозна і складає собою злочин, зверніться до міліції.
Діти та маркетинг в Інтернеті
Інтернет надає рекламодавцям ефективний спосіб досягнення дітей і молоді, а тому багато товарів, які вони обожнюють, рекламуються в Інтернеті.
Спрямований на дітей маркетинг регулюється законодавством
Маркетинг, спрямований на дітей та молодь, оцінюється і регулюється більш суворо, ніж маркетинг, спрямований на дорослих, оскільки неповнолітні є більш піддатливими до впливу маркетингу. Закон України «Про рекламу» містить низку вимог щодо маркетингу, спрямованого на неповнолітніх.
Що ви можете зробити:
· Використовуйте Інтернет разом із дитиною і навчайте її виявляти рекламу та оцінювати її цілі.
· Повідомляйте організацію з питань захисту прав споживачів або постачальника інтернет-послуг про невідповідну рекламу.
Захистіть свою дитину від прямого маркетингу
Прямий маркетинг через електронну пошту або SMS дозволено лише за попередньої згоди людини, якій направляються рекламні повідомлення. Коли ваша дитина надає особисту інформацію, щоб взяти участь в інтернет-змаганні, вона може необережно дати згоду на прямий маркетинг.
Служби, за які треба платити та на яких можна здійснювати покупки в онлайні
Будь-які покупки, які робляться через Інтернет або мобільний телефон, мають здійснюватися дорослим чи бути ухвалені ним.

Підказки:

· Погодьте з дитиною правила інтернет-шопінгу.
· Попросіть свого оператора встановити на мобільному телефоні дитини необхідне блокування або ліміти витрат на розмови та SMS.
· Створіть для себе і дітей сімейну адресу електронної пошти, яку вони можуть використовувати, якщо хочуть купити щось в онлайні.
Особиста інформація та фотографії дітей в Інтернеті
На багатьох веб-сайтах користувачів просять зареєструватися або в інший спосіб надати персональну інформацію для того, щоб отримати певну винагороду (наприклад, доступ до послуги, участь лотереї, безкоштовні продукти) або взяти участь у групі спілкування. Комерційні компанії можуть збирати контактну інформацію про дітей та молодь для маркетингових цілей, але перш ніж проводити маркетинг, вони повинні у законний спосіб отримати згоду.
Однак адміністратори веб-сайтів не завжди можуть забезпечити конфіденційність особистої інформації, навіть якщо ці дані захищено Законом про захист інформації. Навчіть дітей бути обережними, надаючи особисту інформацію.

Підказки

Визначте підходи та погодьте їх з дитиною
У більшості випадків корисно домовитися з дитиною щодо принципів надання особистої інформації через Інтернет. Якщо ви дозволяєте дитині надавати таку інформацію, то маєте знати про надійність сайтів, на які вона надана.
Перевірте політику конфіденційності
Радимо переконатися, що використовувана служба дотримується відповідної політики конфіденційності. Така політика має пояснювати, як використовуватиметься особиста інформація, а також визначати період та мету її використання.
Надавайте лише обов'язкову інформацію
Зазвичай немає потреби вводити нічого, крім невеликого обсягу обов'язкової інформації. Коли ви реєструєтеся на нову послугу, її постачальник, як правило, запитує, чи хочете ви отримувати повідомлення прямого маркетингу. Ви можете сказати «Ні» на початку, але якщо ви випадково дали свою згоду, то можете скасувати її, зв'язавшись із постачальником послуги. Рекомендується створити сімейну адресу електронної пошти, яку ви та ваші діти будуть використовувати у разі надання особистої інформації в онлайні.
Не зберігайте особисту інформацію в браузері
Не рекомендується зберігати особисту інформацію у веб-браузері та інших програмах, з'єднаних із Інтернетом.
Розміщення фотографій та особистої інформації про дітей
Розмістити в Інтернеті фотографії, зроблені телефоном із камерою або цифровим фотоапаратом, можна просто і швидко. Якщо ви опублікуєте знімок в Інтернеті, буде важко запобігти його розповсюдженню, зміні або використанню в різних контекстах. Копії фотографії можуть легко опинитися у декількох місцях, і їх буде дуже важко видалити повністю. Подумайте, перш ніж розміщувати особисту інформацію разом із своїм фото.
Розміщення чиєїсь фотографії або особистої інформації, наприклад, на веб-сайті школи вважається розкриттям особистої інформації, яке завжди вимагає згоди від особи, інформацію якої розміщують. Ті, хто надає особисту інформацію, мають право перевірити її та за необхідності скоригувати. Дітей слід попередити про недоцільність публікування особистої інформації на власних веб-сайтах та в онлайнових щоденниках (блогах).
Детальна інформація:
Використання особистої інформації регулюється:
· Законом про охорону інформації
· Нормами захисту конфіденційної інформації й електронних засобів зв'язку

Пам'ятайте:

Не потрібно надавати особисту інформацію, якщо ви не знаєте особу, яка її запитує, і мету, з якою ця інформація використовуватиметься.
Чи може ваша дитина стати інтернет-залежною?

Інтернет — це чудовий засіб спілкування, особливо для сором’язливих дітей, у яких виникають труднощі під час спілкування з іншими. Адже ані вік, ані зовнішність та фізичні дані тут не мають значення. Проте часте відвідування Інтернету веде до формування інтернет-залежності. Виявити цю проблему досить складно доти, доки вона не набуде дуже серйозного значення. До того ж саме існування такої хвороби не завжди й не всіма визнається. Що ж робити?
Укладіть правила використання домашнього комп’ютера і спробуйте встановити такі часові обмеження роботи в Інтернеті, щоб у дитини лишався час для інших занять, насамперед для фізичної активності. Комп’ютер доцільно розміщувати не в дитячій кімнаті, а в кімнаті для дорослих. Тоді у вас буде більше можливостей наглядати за тим, коли і що дитина на ньому робить. Зрештою, проаналізуйте свою поведінку — чи не надто багато часу ви проводите в Інтернеті.
Поставте комп'ютер у кімнату, яку використовують усі члени родини
Таким чином, розмови про Інтернет та слідкування за його використанням стануть невід’ємною частиною повсякденного життя. Обговорювати проблеми зручніше, коли комп'ютер розміщено в загальній кімнаті. Крім того, ви зможете використовувати Інтернет разом із дитиною.
Обговорюйте теми, пов’язані з Інтернетом
Продемонструйте інтерес до того, чим займаються ваша дитина та її друзі в Інтернеті та поза його межами. Поговоріть про прекрасні й захоплюючі речі, для яких можна використовувати Інтернет, а також про складні проблеми, з якими можна стикнутися, перебуваючи в мережі. Обговоріть із дитиною, що вона має робити, якщо відчує себе некомфортно в онлайні.
Дізнайтеся більше про використання комп'ютера
Якщо ви самі використовуєте Інтернет, то вам легше визначити, що є гарною практикою для ваших дітей, і ви можете краще допомогти їм знайти потрібний матеріал в онлайні.
Подорожуйте Інтернетом разом
Знайдіть підходящі для дітей сайти або дізнайтеся, як шукати корисну інформацію. Разом сплануйте подорож у відпустці, перегляньте освітні сайти для підтримки шкільної роботи, знайдіть інформацію про хобі або захоплення ваших дітей. Працюючи в Інтернеті разом, ви можете навчити дитину оцінювати знайдену інформацію. Створіть закладки для улюблених сайтів, щоб швидко переходити до них.
Разом із дітьми визначте час і порядок використання Інтернету
Слід визначити час перебування дітей в онлайні та набір веб-сайтів, які вони можуть відвідувати. Обговоріть це питання з дітьми, щоб дійти згоди.



Абетка Інтернет-безпеки та Інтернет-етики для дітей і підлітків
Захистіть свій комп'ютер
➢ Завжди оновлюйте операційну систему.
➢ Використовуйте антивірусну програму.
➢ Використовуйте брандмауер.
➢ Робіть резервні копії важливих файлів.
➢ Будьте обережними, завантажуючи вміст.
Захистіть себе в онлайні, дотримуйтесь правил
➢ Ви маєте дотримуватися законів також і в Інтернеті.
➢ Пам'ятайте, що в Інтернеті ви повинні піклуватися про інших так само, як і про себе.
➢ Ні­ко­ли не да­вай­те при­ват­ної ін­фор­ма­ції про се­бе (пріз­ви­ще, но­мер те­ле­фо­ну, ад­ре­су, но­мер шко­ли) без доз­во­лу бать­ків.
➢ Як­що хтось го­во­рить вам, над­си­лає вам або ви са­мі від­най­шли у ме­ре­жі щось, що бен­те­жить вас, не на­ма­гай­те­ся ро­зіб­ра­ти­ся в цьо­му са­мос­тій­но. Звер­ніть­ся до бать­ків або вчи­те­лів — во­ни зна­ють, що тре­ба ро­би­ти.
➢ Зус­трі­чі у ре­аль­но­му жит­ті із зна­йо­ми­ми по Ін­тер­нет-спіл­ку­ван­ню не є ду­же гар­ною іде­єю, ос­кіль­ки лю­ди мо­жуть бу­ти ду­же різ­ни­ми у елек­трон­но­му спіл­ку­ван­ні і при ре­аль­ній зус­трі­чі. Як­що ж ви все ж хо­че­те зус­трі­ти­ся з ни­ми, по­ві­дом­те про це бать­ків, і не­хай во­ни пі­дуть на пер­шу зус­тріч ра­зом з ва­ми.
➢ Не від­кри­вай­те лис­ти елек­трон­ної пош­ти, фай­ли або Web-сто­рін­ки, от­ри­ма­ні від лю­дей, яких ви ре­аль­но не зна­є­те або яким не до­ві­ря­є­те.
➢ Ні­ко­му не да­вай­те свій па­роль, за винятком до­рос­лих ва­шої ро­ди­ни.
➢ Зав­жди дот­ри­муй­тесь сі­мей­них пра­вил Ін­тер­нет-без­пе­ки: во­ни роз­роб­ле­ні для то­го, щоб ви по­чу­ва­ли се­бе ком­фор­тно і без­печ­но у ме­ре­жі.
➢ Ні­ко­ли не ро­біть то­го, що мо­же кош­ту­ва­ти гро­шей ва­шій ро­ди­ні, ок­рім ви­пад­ків, ко­ли по­руч з ва­ми бать­ки.
➢ Зав­жди будь­те ввіч­ли­ви­ми у елек­трон­но­му лис­ту­ван­ні, і ва­ші ко­рес­пон­ден­ти бу­дуть ввіч­ли­ви­ми з ва­ми.
➢ У елек­трон­них лис­тах не зас­то­со­вуй­те текст, наб­ра­ний у ВЕ­РХНЬО­МУ РЕ­ГІС­ТРІ — це сприй­ма­єть­ся у ме­ре­жі як крик і мо­же прик­ро вра­зи­ти ва­шо­го спів­роз­мов­ни­ка.
➢ Не над­си­лай­те у лис­ті ін­фор­ма­ції ве­ли­ко­го об­ся­гу (кар­тин­ки, фо­тог­ра­фії то­що) без по­пе­ре­дньої до­мов­ле­нос­ти з ва­шим спів­роз­мов­ни­ком.
➢ Не роз­си­лай­те лис­ти з будь-якою ін­фор­ма­ці­єю нез­на­йо­мим лю­дям без їхньо­го про­хан­ня — це сприй­ма­єть­ся як сміття («спам») і, зви­чай­но, зас­му­чує ко­рис­ту­ва­чів ме­ре­жі.
➢ Зав­жди по­водь­те­ся у ме­ре­жі так, як би ви хо­ті­ли, щоб по­во­ди­ли­ся з ва­ми!

Безпека дітей в Інтернеті

Онляндія — спільна ініціатива програми Microsoft «Партнерство в навчанні», соціально відповідальних комерційних структур, неурядових організацій, за підтримкою громадського-соціальних діячів.
Цей сайт містить матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті. На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, ознайомившись з якою навіть починаючі користувачі зможуть ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту.
Петиція «За безпечний Інтернет для дітей»
На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які повністю не усвідомлюють загрози, що можуть чекати на них у віртуальному просторі.
Наша петиція закликає приєднатися до законодавчих та освітніх ініціатив та змінити ставлення українців до проблеми онлайн-безпеки.
Тільки об’єднавши наші зусилля, ми зможемо допомогти дітям захистити себе від небезпек віртуального світу та навчити їх правилам безпечного поводження у світовій мережі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий